У Вінниці викладачі ХНУВС вчили операторів служби «102» комунікації з іноземцями
Щодоби в середньому на спецлінію «102» надходить понад 1000 повідомлень від громадян. Саме оператори та диспетчери першими реагують на проблеми заявників та скеровують наряди поліції на місце події. Досить часто робота поліцейських не обмежується оперативною та якісною реєстрацією викликів від потерпілих. Основна їхня функція – миттєво визначити ступінь загрози та зібрати всю необхідну інформацію. Іноді від цього залежить чиєсь життя. А серед заявників, яким потрібна допомога поліції, можуть бути й іноземці. Тому правоохоронці постійно підвищують свій професійний рівень зі знання англійської.
Сьогодні для співробітників служби «102», а також диспетчерської служби й чергової частини пройшов ЕЦтренінг на базі обласного управління поліції Вінниччини. Навчання проводили науково-педагогічні працівники кафедри мовної підготовки Харківського Національного університету внутрішніх справ.
На заході йшлося про способи ефективної комунікації при надходженні звернень від громадян, зокрема іноземців, правила якісного сервісу при обслуговуванні заявників, підвищення ефективності опрацювання повідомлень про злочини або події. Особлива увага була зосереджена на вивченні кількох концепцій, серед яких захист прав людини та гендерна рівність.
Під час практичних занять учасники тренінгу відпрацювали алгоритм дій за різними робочими сценаріями, навчались швидко перелаштовуватись, коли надходить дзвінок англійською мовою та ознайомилися з іноземними специфічними термінами для опису різного виду правопорушень.
Відділ комунікації поліції
Вінницької області