Портал в режимі тестування та наповнення
Меню

Ефективне реагування на повідомлення дітей про насильство під час війни: у Вінниці відбувся тренінг для поліцейських, які першими реагують на повідомлення

Опубліковано 14 лютого 2024 року о 17:51

Особовий склад відділу служби 102, диспетчерської служби, чергової частини, ювенальної превенції обласного главку та Управління патрульної поліції упродовж двох днів навчальних на тренінгу, організованому в рамках Програми підтримки ОБСЄ для України. Учасники опрацювали механізм реагування, спілкування та виявлення потреб неповнолітніх, які постраждали від домашнього насильства.




З 13 по 14 лютого у Вінниці пройшов навчально-методичний тренінг для персоналу служби «102». Співробітники поліції разом із залученими експертками програми підтримки ОБСЄ розглянули основні причини проявів й наслідки домашнього насильства та булінгу під час війни.




Учасники заходу обговорили найрозповсюдженіші види вчинення правопорушень щодо дітей, розглянули питання взаємодії суб’єктів захисту від насильства та жорстокого поводження з неповнолітніми. Окрему увагу правоохоронців під час тренінгу зосередили на особливостях сприйняття інформації від постраждалої дитини, дитини-кривдника, дитини з інвалідністю та на правильному формуванні запитань для того аби запобігти вчиненню правопорушень.


Оператори лінії «102» ГУНП у Вінницькій області зазначили, що завдяки профорієнтаційній роботі ювенальних поліцейських та офіцерів громади діти знають, куди треба телефонувати, якщо вони стали жертвами чи свідками протиправних дій. Тому останнім часом дзвінки від дітей почастішали. Зазвичай вони повідомляють про факти домашнього насильства, булінг, а інколи й про майнові чи інші види злочинів.



Окрім теоретичної частини слухачі протестували отримані знання на практиці: відпрацьовували приймання дзвінків, подальше реагування диспетчерами на подію, ефективне управління діями нарядів поліції після прибуття на місце події з розмежуванням та моделюванням різного роду ситуацій.



Працівники диспетчерської служби та чергової частини зазначили, що повідомлення від дітей приймаються за тим самим алгоритмом, як і від дорослих.



Крім того, інколи діти більш відповідально ставляться до таких дзвінків й чітко та повно надають усю необхідну інформацію.



Участь у таких тренінгах та обмін досвідом навчають ще ефективніше реагувати на звернення від дітей, а також розвивають вміння враховувати вікові та психологічні особливості неповнолітніх аби знизити рівень тривоги дитини і вона могла чіткіше повідомили про будь-які неправомірні дії.




Наприкінці заходу учасники отримали сертифікати про проходження тренінгу та подякували організаторам за пізнавальну інформацію.


Відділ комунікації поліції


 Вінницької області


1 з 7
2 з 7
3 з 7
4 з 7
5 з 7
6 з 7
7 з 7

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux